Toate comenzile lansate pana la ora 14.30, se vor expedia aceeasi zi in cazul in care produsele sunt in stoc si exista confirmarea clientului.
Costul si timpul de livrare difera in functie de modalitatea de livrare aleasa de dvs.
In anumite situatii Daxi Cleaning SRL isi rezerva dreptul de a mari timpul de livrare dar numai cu acordul clientului. In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care vom incerca sa recontactam clientul pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Dupa efectuarea comenzii, clientul este contactat de catre un operator Daxi, pentru a confirma comanda si pentru a fi instiintat despre disponibilitatea produsului/produselor, timpul de livrare si costul final ce include si transportul. Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu poata fi livrata sau amanata.
Modalitati de livrare:
Livrarile se fac strict pe teritoriul Romaniei.
1.Comenzile ce depasesc valoarea de 400 ron cu tva inclus vor fi livrate in mod gratuit oriunde in tara.
2.Comezile ce nu depasesc suma de 400 ron cu tva inclus vor fi expediate pe cheltuiala clientului.
Curier
Livrarea produselor se face prin curier Nemo Express.
Costurile de transport se calculeaza automat, pe masura ce adaugati produse in cos.
Tarifele sunt valabile pentru localitatile acoperite de Nemo Express. In cazul in care localitatea Dvs nu intra in aria de acoperire, la costurile existente de transport se va adauga 1.00 ron/km exterior fata de sediul Nemo.
Daca exista astfel de diferente, acestea vor fi comunicate odata cu confirmarea telefonica a comenzii Dvs.
La solicitarea clientului transportul se poate efectua printr-o alta firma de curierat,pentru situatia cand costul acestuia nu intra in sarcina Vanzatorului.
De asemenea, ridicarea produselor de la sediu nu se poate considera comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 10 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor in prezenta personalului nostru, fiind obligatia Dumneavoastra sa nu semnati pentru primire pana la achizitia finala a produselor.
Va rugam sa verificati produsele primite prin curierii agreati sau prin firmele de curierat rapid partenere in momentul primirii, formuland orice reclamatii in prezenta curierului si inainte de a semna de primirea bunurilor. S.C. DAXI CLEANING S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare reclamatiile cantitative si calitative care nu tin de conditiile de garantie si care sunt efectuate dupa primirea produselor si plecarea curierului.
Documente (facturi, chitante, garantii)
Documentele legale va sunt predate/trimise intotdeauna in original odata cu comanda. Va rugam sa verificati comenzile si sa sesizati in scris orice lipsa a unui document in momentul primirii. Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea si stampilarea facturilor in original nu sunt obligatorii.
Returnare produse:
Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 130/2000.
Pentru a solicita retunarea unui produs va rugam sa accesati pagina noastra speciala de Returnari
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului (OG 130/2000 Art 4 (1) lit. b).
Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice.
Renuntarea la un produs se poate face doar daca ati achizitionat produsul prin curier.
Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii.
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.eco-confort.ro.
Conditii de garantie si service
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare (OG 130/2000,LEGEA 449/2003 si OU nr 174/2008) si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul produselor vandute si livrate de www.eco-confort.ro, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre Daxi Cleaning.
In cazul certificatelor de garantie emise de Daxi Cleaning, livrarea si returnarea produselor dupa asigurarea service-ului se va face pe cheltuiala clientului.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, pentru produsul reclamat defect in perioada de garantie se aplica aceleasi conditii ca pentru certificatele emise de Daxi Cleaning.
Garantia unui produs este valabila atata timp cat produsul nu a fost deteriorat cu obiecte contondente.
Orice produs trebuie returnat inapoi avand in cutie toate accesoriile cu care a fost expediat de www.eco-confort.ro
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa comenzi@eco-confort.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Echipa Eco-Confort.ro va asigura in implicarea totala pentru a rezolva eventualele probleme aparute la anumite produse din cauze necunoscute sau care nu depind de noi.
Pentru orice detalii sau nelamuriri va stam la dispozitie pe adresele de mail afisate pe website precum si la telefon.
Orice problema legata de o comanda (livrare,produse, pret, etc) ce nu poate fi solutionata prin email sau impreuna cu consultantul Dvs. va rugam sa luati legatura cu D-na Vasilica Vargalui prin intermediul daxicleaning@daxi.ro sau la telefon 0752.113.493.